måndag 11 oktober 2010

minnen.

Kommer du ihåg när vi var i Göteborg?
Du var nere en vecka utanför Ullared.
Vi åkte en dag till Göteborg, du köpte alkohol till mig och
bad om en pappmugg på mcdonalds så att det inte skulle synas vad jag drack.
Minns inte vart vi satt, om det var nära operan..
Vi var på Liseberg, vi åkte den där rulltrappan upp till utsiktstornet.
Du bjöd mig på den resan. Vi åkte tåg från Varberg till Gbg och samma väg hem.
Sen hade du bilen (som du lånat) ställd i Varberg på en parkering.
Vi satt i baksätet och du tog på mig och sånt..
Minns inte när vi åkte därifrån.

Vet bara att du gillade en låt med elvis som var nån ny verision på, som du spelade
i cdn i bilen. Jag hatar den låten.

Jag kommer ihåg mycket. Och en del är helt borta. Svarta luckor.
Kanske jag inte kan minnas allt, för att det var så svårt. Den perioden var inte bra.
du utnyttjade mig. Jag var bara 14 år då. (13 när vi fick kontakt).

Det jag skriver är kanske lite terpi för mig. Jag vet inte.
Men det behöver komma ut från mig. Få ur allt tungt som gör att jag har svårt
att tänka klart ibland.

Jag kommer aldrig att förstå, varför. Varför man utnyttjar barn.
För jag var det. Ett barn.
Jag hoppas att du en dag ska få ditt straff.
Jag kan inte göra mkt mer än jag gjort.
Men du vet, att jag kommer aldrig glömma vad du gjorde mot mig och de andra.

Undrar en sak med. Vad gjorde du av bilderna du tog på mig?
Minns att du tog bilder när jag var naken i badrummet och full.
Du skickade dem till mig, kopior.
Var du smart så har du väl gjort dej av med allt sånt som kan vara till bevisning.
Och det att din fru inte tror att detta hänt, att ni är ihop fortfarande, börjar nästan undra
om hon också gillar småtjejer. Ni kanske gör det ihop. Who knows.....

jag har inte glömt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar